Kontakt
Du kan finde svar på de ofte stillede spørgsmål nedenfor. Kan du ikke finde svar på netop dit spørgsmål, eller oplever du problemer, så er du meget velkommen til at tage kontakt til os. Vi glæder os til at høre fra dig.
Send os en e-mail på kontakt@smagskassen.dk
Ofte stillede spørgsmål
SMAGSKASSEN koster 149 kr. hver 2. måned.
Du vil modtage SMAGSKASSEN hver 2. måned.
Vi sender kasserne midt i måneden og vi offentliggør altid på både Facebook og Instagram når Smagskassen er på vej.
Som ny abonnent, skal du bestille senest d. 15. i den forhenværende måned for, at modtage en SMAGSKASSEN måneden efter.
Du skal fx bestille senest den 15. maj for at modtage din smagskasse i Juni.
Der er ingen binding, og du kan opsige dit abonnement når som helst. Du opsiger dit abonnement ved at logge ind på din ‘Konto’. Vælg fanen ‘Abonnementer’ og tryk på knappen ‘Vis’ ud fra ud fra det abonnement, du ønsker at opsige. Du trykker derefter på knappen ‘Afmeld abonnement’, og dit abonnement er nu opsagt.
Bemærk, at du senest skal opsige dit abonnement 5 hverdage før den næste levering, hvis du ikke ønsker at modtage den levering. Du kan se datoen for den næste levering ved at logge ind på din ‘Konto’.
Har vores leverandør ikke mulighed for at levere din pakke forsvarligt, så vil de tage den med til den nærmeste pakkeshop. Hvis dette er tilfældet, så vil du få besked om, hvor du kan hente din pakke.
Der kan opstå fejl i leveringen, hvor pakken fx sendes til den forkerte adresse. I det tilfælde vil vi selvfølgelig hjælpe dig med at få løst problemet med vores leverandør.
Hvis du ikke modtager en e-mail, så tjek først og fremmest dit spamfilter, da den kan være endt der. Det kan også skyldes, at du har indtastet forkerte kontaktoplysninger. I det tilfælde bør du kontakte os. Så hjælper vi dig med at spore din smagskasse og opdatere dine kontaktoplysninger.
Det kan du helt bestemt. SMAGSKASSEN er den perfekte gave til alle madglade mennesker derude, der vil elske at blive overrasket med nye smagsoplevelser.
Når du giver SMAGSKASSEN væk i gave, så tilmelder du dig ikke et abonnement. Du betaler derimod et engangsbeløb, hvor du enten vælger 3 eller 6 leveringer.
SMAGSKASSEN indeholder op til 15 produkter til en samlet værdi af 300 kr. fra både mindre og større producenter.
Nogle af produkterne kan du spise med det samme som fx en ny variant af saltlakrids, mens andre er tiltænkt som en del af madlavningen. Det kunne være et aromatisk krydderi eller en ny form for mel eller pasta. Bemærk, at SMAGSKASSEN ikke indeholder nogen former for køle- eller frostvarer.
Ønsker du inspiration til, hvordan du får det bedste ud af din smagskasse? Inkluderet med hver kasse får du adgang til magasinet ‘SMAGSKASSEN‘, som giver dig inspiration, opskrifter samt information om produkterne.
Du kan til enhver tid opdatere dine informationer, betalingsoplysninger og din adresse ved at logge ind på din “Konto”.
Vær opmærksom på, at du senest bør opdatere din adresse den 1. i måneden. På den måde kan vi sikre, at vi sender din levering til den rigtige adresse. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.
På dette tidspunkt er vi desværre ikke i stand til at skræddersy indholdet – hverken i forhold til allergier eller specifikke ønsker. SMAGSKASSEN indeholder dog op til 15 produkter, så måske en anden fra din husstand kan spise det produkt, som du ikke kan tåle?
Eller måske du kan give det til en god ven i en sjov og anderledes værtsgave?
Vi sælger desværre ikke enkelt produkter, så din favorit skal du finde på markedet. Kontakt evt. producenten, der kan hjælpe dig den rette vej.
Men husk at give produktet en positiv feedback i det spørgeskema, som du vil modtage per mail. På den måde kan du være med til at påvirke, om produktet rammer de danske supermarkeder.